Derfor vinder DF hver gang

Den økonomiske krise er ikke slut og Danmark kæmper stadig med følgerne af den, men den politiske dagsorden har igen plads til mere end det ene tema. I krisens skygge har en gammel kending samlet styrke og er klar til igen at indtage scene. De seneste meningsmålinger placerer udlændingepolitikken som et helt centralt tema i dansk politik. Igen.

I bl.a. politik og markedsføring siger man ofte, at man skal stole på tallene. Et hurtigt kig på de seneste tal fra meningsmålingsinstitutterne taler et tydeligt sprog. Wilke kunne for nylig vise i Jyllands-Posten, at 44 pct. af danskerne mener, at udlændingepolitikken er for lempelig i dag, mod blot 21 pct. i 2010. Samtidig kunne Gallup berette for Berlingske, at Dansk Folkeparti står til 21,8 pct. af stemmerne mod 19,2 pct. til Socialdemokraterne. Under valget i 2011 var vælgertilslutningen til DF under halvt så stor som til S. Og hos Altinget lød analysen fra A & B Analyse, at ved Europa-Parlamentsvalget i maj kan Dansk Folkeparti komme ud som det største parti. Altså massiv opbakning til DF og massiv bekymring for udlændingepolitikken.

Dansk Folkeparti er ikke bare store pga. udlændingepolitikken, men det er en vigtig del af partiets kernestof. Velfærd, ældre, sundhed, dyrevelfærd og den generelle troværdighed er også en del af partiets kernestof. Men det starter og slutter med udlændingepoltikken. Derfor skal alle udfordrere på det område vide, at DF ikke har i sinde at afgive en tomme af lederskabet til andre partier, når det handler om udlændingepolitikken.

For store partier som Venstre og Socialdemokraterne plejer det at være sådan, at de holder øje med hinanden og lader de andre slås om resten. Sådan er det ikke lige nu. Både S og V holder et vågent øje med Dansk Folkeparti, der truer med at vokse sig til Danmarks største parti – og dermed udfordrer balancen i dansk politik.

Det er bl.a. i det lys, man skal se både udnævnelsen af Inger Støjberg til politisk ordfører i Venstre og Karen Hækkerup (S) på posten som justitsminister. Det er de to partiers hårde damer, der sættes i front. De er begge gode til at banke i bordet og troværdige i deres “nok er nok”-tilgang. Det skal blive interessant at se, hvem af de to, der får bedst bid i haserne på den dagsorden, som instinktivt søger hen i opgøret mellem Dansk Folkeparti og De Radikale. Der bliver debatten meget sort/hvid.

Med en radikal integrationsminister har regeringen skabt en benhård politisk kant til Dansk Folkepart. Det glæder de sig over hos de Radikale. Men det er en kant, der i sig selv udfordrer Socialdemokraterne, som igen vil blive fanget i en umulig balanceagt, hvor de både skal vise radikal tolerance, og konsekvens som DF.

Udfordringen for både S og V er, at banen altid er større til højre. Uanset om de så banker helt op mod hegnet i højre side af banen, så hopper Dansk Folkeparti bare over hegnet. Derfor vinder Dansk Folkeparti hver gang. Med mindre de gamle partier får fyldt nyt indhold i denne efterhånden gamle debat.

I den forgange uge så vi, at udlændingedebatten ikke længere kun handler om familiesammenføringer, ikke-vestlige indvandrere og ghettoer. I dag handler udlændingedebatten også om EU, jordbærplukkere og arbejdskraftens frie bevægelselighed. Så udlændingedebatten har allerede skiftet ham. Dog uden – indtil nu – at stille de gamle partier bedre i forhold til Dansk Folkeparti.

177 kommentarer

  1. GSM

    Der er INTET andet spørgsmål, der er vigtigere end den tøjlesløse indvandring af muhamedanere. Vi har nu igennem snart 50 år set, at disse folk vil IKKE integreres og kun vil forsørges på livstid. Endnu mere foruroligende er vi vidne til, at deres efterkommere i 1., 2. og 3. generation heller ikke vil DK. De kan ofte ikke tale sproget, så det er begribeligt. De vil ikke uddannes og de piger der tager en uddannelse bruger den som hovedregel ikke. De er stærkt overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikken og dyrker i meget høj grad destruktive parallelsamfund uden for rækkevidde af myndighederne, som i store træk har givet fortabt.
    Alt sammen betaler det øvrige samfund med hastigt stigende milliardbeløb, uden nogen som helst udsigt til forbedring, tvært imod, det bliver kun værre og værre. Man har nu forsøgt at integrere disse uvillige typer i 40 år og fortsætter efter de samme tåbelige og værdiløse opskrifter.
    Får vi ikke sat en stopper for dette sindssyge vanvid, er der kun en slutning på historien, og det er at DK vil synke ned i tilstande som Syrien og andre dysfunktionelle samfund i Muhamedanien.
    Så derfor, skidt med alt andet. Vi skal have stoppet denne indvandring/besættelse af hvilende, hellige krigere, som vi oven i købet forsørger med masser af penge og boliger.
    Det er jo det glade, sindssyge vanvid.

    • Michael Thomsen

      Meget fin beskrivelse – kunne ikke have sagt det bedre selv

    • Lars F

      Meget rigtigt men, men at sige sandheden vil næppe sikre de ansvarlige partier endnu en periode ved magten.

      Fra de radikal og helt ud til den yderste venstrefløj har partierne i årtier gjort indvandring til deres hovedområde, hvor de høstede stemmer på “politisk korrekthed” og falsk næstekærlighed. Falsk fordi den kun galt deres muslimske åndsfæller i Mellemøsten og Afrika. Partierne har reelt ingen politiske holdninger tilbage og ingen bud på hvordan samfundets problemer skal løses. Den politik de fører, henter de hos Venstre.

      Uden indvandring ville halvdelen af folketinget ikke have et formål med deres virke. Hvis de indrømmede, at det multikulturelle samfund de indædt har kæmpet for i årtier, er en fejl, så ville de stå afklædte som i kongens nye klæder.

      Det idealsamfund som politikerne har skabt, er godt på ved til at ødelægge samfundet indefra som en ondartet svulst, men indvandring og ulandsbistand er en god forretning for partierne og man kan altid benægte realiteterne. Inden længe vil der være få, der kan huske, hvordan det var før Danmark blev muslimsk indvandrer land. Det var dengang, hvor Danmark ikke blev styret fra EU og hvor der endnu fandtes demokrati.

    • Henri M

      Godt skrevet GSM. Man får ikke flere heste af at lukke flere høns ind i en hestestald. Syntes det er iorden at DF går frem, lad dem bare komme til magten også.

      • michael

        Men når 21,8 % i hestestalden er ÆSLER ender stalden med kun at bestå af MULDYR !

        • Flemming Hansen

          Sandt og derfor skal der også standses for tilgangen af flere æsler. Men det kan ikke gøres så længe vi stadig er medlemmer af EU.

          • michael

            Flemming Hansen@ Hvis du følger med ved du vel HVEM der har 21,8 % ??! 😉

    • J. Madsen

      Ingen tvivl om at DF får mange stemmer på både udlændingepolitiken og EU-politikken! Desværre er de ikke særligt økonomisk ansvarlige og lover ofte mere end der er finansiering til – i landet med verdens dyreste offentlige sektor og verdens højeste skattetryk! DF er nødt til sørge for ikke at være lige så økonomisk uansvarlige som kommunisterne og demagogerne fra revolutionspartiet Enhedslisten som lyver over for deres naive vælgere!

      • Niels

        Indvandringen koster mellem 200 og 300 milliarder om året og DF har således fuld finansiering af sin politik indtil flere gange.

        • Anders Madsen

          Kan du komme med dokumentation for den påstand Niels?

    • Morten Grosbøl

      enig!

      • SMEDEN

        Ja 😉 så kort kan det skrives/siges.

    • Gønge, Svend

      De radikale er onde mennesker. Vi må ikke eliminere det lort som var de dræbersnegle. Så der er kun et at gøre. Lad være med at stemme på lortet. Lad være med at købe radikale Tidende. Punkter deres cykler for det er kællinger der ikke kan lappe en cykel.

      Hvad får en redaktør eller en skrivekarl på Politiken? Et abonnement koster 4.200 kr. Det er det ikke vær” længere……

  2. Flemming Nakinge Nielsen

    Burde V og S ikke Slå pjalterne sammen i fremmed debatten? Om de stoppede den indbyrdes kævlen, og lagde sig fast på en udlændingepolitikken der ikke kan ændres med mindre V S bliver enige eller de laver et forlig uden om DF. V skal ikke tabe meget mere terrin før de ikke har noget valg.

    • Peter Wiin

      Jeg synes jeg genkender navnet Flemming Nakinge Nielsen fra de radikales interne debatforum? Det er et udmærket råd til V og S, at de sammen skal garantere en udlændingepolitik, som deres egne vælgere kan bakke op om. Men det er da bemærkelsesværdigt, hvis (jeg har ret i at) en radikal forstår, at der er brug for at neutralisere skaderne af de radikales behov for at vise deres selvgodhed.

      • Flemming Nakinge Nielsen

        Selvgodhed ? det er vel noget alle er inden for deres egen verden. det er dog ret så ligegyldig i en politisk debat da det er et person angreb, da radikale er et parti med højt til loftet, og uden en eksklusionsparagraf, så har alle lov til at have deres egen mening, det gør stærk at debattere som er et andet navn for demokrati. Det glæder mig du er enig med mig, men du må ikke glemme at S ikke kommer nogen steder uden R, da vi danner regering, det havde du måske glemt i dit hastværk, med at fortælle at jeg er Radikal.

        • PoulF

          Hvorfor ændre de Radigale ikke deres partinavn til “Det muslimske broder og søster parti”…
          Hvergang en Radigal toner frem i TV er det altid en muslim… ???

          • Mikkel

            ““Det muslimske broder og søster parti”…
            Hvergang en Radigal toner frem i TV er det altid en muslim… ???”
            Øhh, nej.
            Kan nærmest kun komme på Nadeem Farooq.

      • K. Nielsen

        Jo, Nakinge Nielsen er Radikal, men burde nok være Df efter fleres mening, for han er pesionist ( førtids )og dem tiltrækker DF, er der en der påstår, i tråden.

    • Lars F

      Du mener lave et forbund, med det formål at begrænse vælgernes mulighed for at påvirke den politik, der føres? Det lyder i sandhed som et ægte radikalt forslag. Jeg vil sandelig håbe, at de andre partier i Folketinget hare mere respekt for folkestyret end det Radikale Venstre.

    • Ole P.

      Det tør de da ikke, de vil hver især stå fri til at gnubbe sig op ad DF hvis det viser sig nødvendigt.

      Og begge partier er jo helt og aldeles klar over, at et reelt flertal i befolkningen er uenige i den indvandringspolitik der p.t. føres – og samtidig er sosserne jo bundet på hænder og fødder i regeringssamarbejdet med De Radikale.

      De må rette ind efter befolkningen eller se, at DF stadig vil blive større. Dog glemmer Serup, at DF også er det eneste reelle alternativ når vi tænker på den tætte tilknytning til EU, noget store dele af befolkningen også er yderst betænksomme ved.

  3. mikael

    Jeg må give gsm fuldstændig ret. Et kæmpe antal af danskerne har simpelthen fået nok, af disse samfundsnassere fra ikke vestlige lande. Jeg er selv godt og grundig træt af at læse om indvandre kriminalitet i avisen hver dag. Engang troede jeg at aviserne bevidst kun skrev om kriminalitet blandt indvandre. For at blæse til den politiske debat, men jeg har måttet indse. At der bare bliver begået langt mere kriminalitet af indvandrere, det er sgu skræmmende. Det er på høje tide at få stoppet dette vanvid, spørgsmålet er så om df kan gøre det. For de andre partier hverken kan eller vil.

  4. morten

    hvad med at pressen starter med at stille spørgsmål til df om de vil smide alle ud som ikke er dansk født eller hvor mange år skal bo i danmark før man er dansker ?
    spørg om hvordan at df vil betale for alle de gaver de lover alle?
    spørg df om de vil respekter grundloven så der er religionsfrihed i danmark ?
    spørg df om der skal være en straffelov for kristene og en for andre trosretninger i danmark ?
    spørg df om alle forslag de stiller kan gennemføres og om det er lovligt ifl grundloven ?
    så hvis pressen tager sig sammen og fortæller danskene at df er varm luft er der nok ikke mange der vil stemme på dem .

    • GSM

      Du mener altså, at alt er i den skønneste orden?

      • michael

        Næ men det er kun en tåbe der vil gøre ondt værre !

        • Flemming Hansen

          Michael Men hvorfor dog stille spørgsmål der involverer grundloven, til de partier som har sat den ud af funktion? Det store spørgsmål i børnepengedebatten var jo ikke pengene, men at et flertal i folketinget ikke længere var øverste myndighed i Danmark. Det kan jo kun ske ved at grundloven ikke længere er gældende, og vælgerne ikke længere bestemmer i Danmark og demokratiet derfor ikke længere eksisterer.
          Ja der er religionsfrihed i Danmark hvis vi da accepter grundloven, men det betyder ikke at der er religionslighed og det står jo også meget tydeligt nedfældet. Hvor langt måtte denne religionsfrihed end gælde så vil grundloven og danskerne aldrig tillade at shariaen kan leves helt ud, for det vel shariaen du tænker på?
          DF er på rette vej og det er det der afspejles i målingerne.

    • Bent K.

      Morten ( og måske også andre debatøre) prøv at læse dette ling http://www.danskfolkeparti.dk/principprogram der vil du og andre få svar på hvad DF står for er det virkelig et sådan et trygt Danmark i ikke ønsker jer ??.

  5. Anders Madsen

    DF er dødens pølse.

    Udlændingepolitik er blot et mål for at fjerne fokus. I over 15-20 år er der strammet og strammet og til sidst under VKO blev det selv for meget for VKs bagland. Venstre taler om jordbærplukker, K om insekter og DF vil have grænsebomme og forbud mod paraboler.

    De eneste der vinder ved den ballade er DF og de politiske kommentatorer der elsker strid og konfrontationer, men ikke udstiller DF og Thulesen Dahl eller Messerschmidts hykleri og tomme fraser.

    Særligt Thulesen Dahl formår gang på gang, at fylde tiden i medierne med småsnak og kritik af S. Oldboysspilleren der har været flaskedreng fremstilles som folketingsgruppens akademiske centrum fordi han har læst på universitet og er kendt for gule lapper i sine papirer.

    Men har man nogensinde hørt nogle visioner og mål fra DF ud over gaver til deres vælger på 40 mia. og endnu flere stramninger som de end ikke kan definere.

    Danmark er i en kronisk vækstkrise og over 34.000 har mistet deres dagpengeret og så har DF med Løkke i hånden igen trukket debatten ned i sølet.

    Vinder DF taber Danmark. DF er tabervælgere der kun igennem deres stemme kan markere deres frustration over deres ringe liv samme VKO har ansvaret for.

    • Hans Nielsen

      “DF er tabervælgere”

      Jamen dog.

      Regeringen er netop nu i gang med at importere det største antal funktionelle analfabeter fra Mellemøsten nogensinde.

      Disse importerede muslimer er regeringens KERNEVÆLGERE.

      Disse importerede kernevælgere har en overrepræsentation når det gælder følgende områder:

      Kontanthjælp
      Førtidspension
      Kriminalitet
      Indavl
      Specialundervisning
      æresvold
      Fortsæt selv listen, jeg orker sgu ikke!

      Disse “kulturberigende” muslimer stemmer næsten udelukkende på den siddende regering.

      Ca. 52% af muslimerne vil stemme på Socialdemokraterne iflg. en meningsmåling.

      Så søde ven, det kan man da kalde “tabervælgere”!!

      • Anders Madsen

        Og hvad mener du med importere. Tal, område, lovgivning o.s.v.

        • Hans Nielsen

          Iflg. en meningsmåling foretaget af Capacent for DR i 2009 stemmer muslimerne RØDT.

          Ca. 58.3% ville stemme på Socialdemokratiet.

          Altså ville Socialdemokraterne have absolut flertal alene, hvis det var muslimerne der skulle bestemme.

          90% af muslimerne ville stemme på den nuværende regering og deres støttepartier.

          Det er måske derfor regeringen har lempet på reglerne, så man kan “IMPORTERE” (kald det hvad du vil) disse kernevælgere. Det er jo også meget smart, når de etniske Danske vælgere flygter til DF. Men hold op, hvor bliver det dyrt for Danmark med denne udskiftning af vælgerkorpset!!

          • Anders Madsen

            Du forklarede ikke:

            Og hvad mener du med importere. Tal, område, lovgivning o.s.v.

          • michael

            Hans Nielsen@ Hvis du nu bliver spurgt igen er det så et 3 tal du vælger ?! det ene øjeblik belærer du om 52 % og det næste øjeblik er tallet 58.3% !

      • Tommy B.

        Hans Nielsen skrev:

        “Disse importerede kernevælgere har en overrepræsentation når det gælder følgende områder:

        Kontanthjælp
        Førtidspension
        Kriminalitet
        Indavl
        Specialundervisning
        æresvold”

        Pointen er jo, at DF’s vælgere i endnu højere grad end indvandrere er overrepræsenterede på disse områder. Måske – og kun måske – bortset fra dit sidste punkt. På én og samme tid er det hylende morsomt og ganske tragisk.

        Primært er det tragisk, fordi det illustrerer, hvordan DF er lykkes med at få succes ved at gøre debatten fuldstændig sort/hvid. Langt de fleste danskere er heldigvis for oplyste til at falde for den følelsesladede retorik og forsimplingerne fra DF, men omkring 20 procent er altså dumme nok til at hoppe på DF’s vogn, og så bliver den pludseligt meget tung for vi andre at trække.

        Hvis ikke vi får mulighed for at fokusere konstruktivt på vores lands udvikling, men hele tiden tvinges til at skulle forholde os til DF’s destruktive skuen tilbage mod et glansbillede af fortiden, så er vi i gang med at skabe et tilbagestående land.

        • Anders Madsen

          Det er jo i sig selv bekymrende så svagt DF vælgere er i forståelse og læsning. De evner ikke analyse eller forståelse af tal. De læser overskrifter på Den Korte Avis eller tror statskassen tømmes af polske jordbærplukkere, mens danskere i socialklasse V tynger Danmark ned i middellevetid med skrumpelever og lungekræft.

          De vil hellere sparke nedad eller søge konfrontation med muslimer som kortklippede tabere i English Defence League end gøre noget ved deres egen situation og få en uddannelse så se kan få sig et job.

          Det er så tragisk hvis Danmark igen skal trækkes igennem med DFs golde politisk retorik der udelukkende bygger på frygt, uvidenhed og manipulation af deres egne mindre begavede vælgere.

          Men det er også Venstres ansvar som med udnævnelsen af Inger Støjberg har understreget at det fremover handler om laveste fællesnævner.

          • Torben Krogh

            Så sandt. Støjsender er laveste fællesnævner!

        • Flemming Hansen

          “men omkring 20 procent er altså dumme nok til at hoppe på DF’s vogn, og så bliver den pludseligt meget tung for vi andre at trække.”

          Ja det er jo også meningen for i trækker jo i den gale retning.

          • Bent K.

            Flemming Hansen nu er jeg ikke en som plejer at svine mine politiske modstander til ved at kalde dem dumme men skal vi igang med den “tone” her så kan jeg kun sige at jeg er glad for ikke at være en dum Radikal Landsforæder som er ved at gøre Danmark fra at være et lille trygt land til at være et sted som hærves af østeuropæsiske og muslimske kriminnelle håber kun at vælgerne på valgdagen vil tænke over hvad denne regering og ikke mindst de Radikale står for at ønske for fremtidens Danmark så har de virkelig et valg mellem utryghed eller et godt trygt Danmark ( læse dette http://www.danskfolkeparti.dk/principprogram )

    • GSM

      Og du mener, at yderligere import af kulturberigere fra Muhamedanien, vil løse alle vore problemer?

      • Anders Madsen

        Import – Muhamedanien? Du taler ikke dansk.

        • GSM

          Du er tydeligvis heller ikke særlig intelligent, Anders

          • Anders Madsen

            Virkeligt GSM – Kan du forklare hvor Muhamedanien ligger?

    • Jyden

      Danmark HAR allerede tabt,- men på overfladen skal det jo se pænt ud,- blot camouflage,- og sødsuppesnak fra de totalt afsporede, især røde politikere m. lakajer, samt såkaldte eksperter!!
      De lyver så det stinker,- men alt for mange naive ensrettede fjolser tror jo fuldt og fast på dem – stadigvæk!
      Borgernes rettigheder bliver i stigende grad taget fra dem,- bureaukratiet vælder frem i al sin magt,- den såkaldte regering ødsler skatteydernes penge væk – ja uhyrlige summer hele tiden,- til korrupte lande-og til andre totalt latterlige formål!
      Jo, afgrunden har aldrig været nærmere!

      • Jyden

        Det var til Anders Madsen!

    • Anders

      Spot on. Jeg helt enig. DF er intet andet end et protestparti imod indvandring.

      Fjern dette fokus, og de har intet andet end tomme løfter.

      DF ville blive den største hund i et spil kegler hvis de kom i regering. SF er vand ved siden af, men DF bliver måske reddet af vælgernes lave IQ.

      • Flemming Hansen

        Og det ved du helt sikkert?

      • Finnj

        Mener du at en 1/5 af Danmarks vælgere er analfabeter ??
        Jeg tror snart at mange af Danmarks befolkning skal til at tænke i andre baner og husk der bor ikke ret mange flere i DK end i Hamborg

  6. Hans Nielsen

    Det er tydeligt at se, at de gamle partier frygter EU-valget. Nu går alle kandidaterne på tværs af partiskel sammen mod Morten Messerschmidt. Og så er spørgsmålet om pressen gør det samme?

    Men som Hans Engel siger :

    “Det bliver Morten Messerschmidt mod “rosset!!

    Uanset om pressen og de gamle partier rotter sig sammen, bliver det en kæmpesejr til “MESSEREN”, han gør rent bord og gør DF til landets største EU-parti!

    • michael

      Hans Nielsen@ Nu kan drengen jo ikke rigtig forklare HVAD han egentlig har lavet !! For det meste er han ikke til stede og han har ikke indgået så meget som een eneste aftale , det er kun lånte fjer han bryster sig med ! Problemet for ham er at når man offentlig går frem og soler sig i ANDRES arbejde , er der ALTID nogle der undersøger facts !! Og NU kan MM ikke rigtig huske hvad han laver/lavede . Man SKAL da være DF vælger for ikke at grine ! De opdager det bare først lidt senere end os andre ;D

      • Flemming Hansen

        Men det vigtigste er jo ikke hvad han lavede den dag pressen tilfældig uforberedt ringede til MM, det vigtigste er jo hvad han repræsenterer. Sammenlignet med alle andre eu-politikere, som jo skal efterlyses af interpol, fordi ingen har hørt fra dem siden de blev sendt til Bruxelles, har dovne MM da en forbavsende evne til at fremstå som flittig.
        Selv har jeg da med stor glæde læst hans mange breve fra eu om korruption og skidt omgang med skattepenge. Ingen andre har vi hørt noget til og vi er nu midt i valgkampen.
        Mærkelig ikke sandt? Findes der virkelig ikke noget positivt, som de eurofile kan frembringe?

        • michael

          Flemming Hansen@ Ja han bruger al sin tid på at SE flittig ud når pressen spørger men sandheden er jo en anden !

  7. Søren Majgaard

    Et gammelt dansk mundheld siger: ‘Den der giver til han tigger, han sku’ slåes til han ligger.’
    Det gælder den dag idag, for danskerne har ikke set andet end økonomiske overgreb på deres
    indkomster og om du så er enig eller uenig, kan jeg love dig for, at der kommer en udrensning af de, myndigheder og politikere, der ikke tog hensyn til den danske befolknings tarv. Så den dag er nær , hvor Holger Danske trækker skægget op af skuffen og slår igen.

    • MT

      HØRT!!!!

  8. Benny Nielsen

    Fru Thorning hævdede på et tidspunkt at hun godt vidste hvad der blev snakket om ved kakkelbordene i det ganske danske land.

    DET gjorde hun så alligevel ikke.

    Sosserne har solgt deres sjæl til “Fanden” dvs. De radigale, og det er for sent, alt for sent at lave om på.

  9. Anna

    Enig godt skrevet gms

  10. sonne

    trist at danskerne er blevet et så navlepillende egocentreret og naive at de ikke kan se hvordan DF er for et højredrejet parti som skriger op om hvor farlige andre end de selv er, de vil til enhver tid sige ja til enhver besparelse der rammer den alm dansker bare de kan få gennemført deres fremmedhad, skræmmende hvor let danskerne er at narre.

    • GSM

      Du mener åbenbart, at alt bare skal fortsætte efter den nuværende kurs?

      • Anders Madsen

        DF har haft så meget magt i ti år, at VK til sidst så stort på EU lovgivningen og Danmark som retsstat. Når DF vælgere mener der kan strammes mere end der allerede er viser de en afgrundsdyb mangel på forståelse for grundlæggende principper i en demokratisk stat.

        Danmarks problemer er ikke blot integration af indvandrere og efterkommere, men også de mange danskere der hverken magter et job på grund af manglende faglige kvalifikationer, men også fordi de ikke er fulgt med tiden og har huller i sociale kompetencer.

    • FSJ

      DF til magten -de giver hvad folket vil have

      • Jyden

        Lige præcis!
        De tør nemlig sige, hvad alle de andre skjuler for folket!
        Og Sandheden er jo altid ilde hørt!!!

  11. Mikael Andersen

     Det siger sig selv, den muslimske indvandring skal stoppes :
    INDVANDRINGENS OMKOSTNINGER
    – Udgifterne løber løbsk og passerer nu 100 milliarder.
    Staten får et katastrofeunderskud på over 100 milliarder, forhøjer skatter og afgifter, skærer i hjælp til gamle og syge, lukker skoler og bruger ulandshjælpen på udgifter, som skyldes indvandring til Danmark fra fortrinsvis muslimske lande.
    Allerede i 2005 erkendte Jyllands-Posten: “Den politiske og intellektuelle magtelite er sluppet af sted med i over 20 år at foranstalte en muslimsk storindvandring, der koster det offentlige 65-75 milliarder kroner om året og truer med at tage livet af den danske enhedskultur” (0… 4.06.2005 s. 11).
    Fra 2011-12 er indvandringen og udgifterne løbet helt løbsk og passerer 100 milliarder !
    – Vollsmose som eksempel på, hvad skatteydernes penge bruges til : – Gratis bus og koncerter til indvandrere 2.844.402 kr.,
    Morgenvækning til trætte elever 1.880.855 kr.,
    Bedre image 11.421.411 kr.,
    Markedsføring 4.385.000 kr.,
    3 konsulenter 6.040.692 kr., herunder ekstremisten Asma Abdol Hamid, drift 9.596.542 kr.,
    Forsøg på at hindre hærværk 3.821.641 kr.,
    Bob-Bon-Land mv. i alt 58.482.279 kr. (J.P 18.02.2012).
    – Alene på boligforbedringer blev der i ghettoer brugt 48 mia. fra 1993-2011 og afsat 11 mia. fra 2012 iflg. Ministeriernes egne tal. (Den Korte Avis 21.02.2012).
    – Asylsager, der førte til opholdstilladelse, steg allerede i årene 2000-2008 fra 35.000 til 69.277.
    – Antal asylcentre steg fra 7 til 25. (DST 2011).
    – “Familiesammenføringer stiger i 2012 med tusinder pga. regeringens afskaffelse af pointsystemet og regeringens øvrige lempelser.” (Advokater med speciale i familiesammenføring (Information 12.01.2012).
    – Udgifter for indvandrere på førtidspension eksploderer : – “Massiv stigning i antal indvandrere på førtidspension. Antallet af indvandrere fra ikke vestlige lande, som er permanent arbejdsuduelige, er på 5 år steget med 51%, på Fyn med 68%. Kommunerne magter ikke at få dem i arbejde. 3%færre danskere kom på førtidspension.” (Berl. Tid. 01.01.2012).
    – Arbejdsløsheden blandt indvandrere fra ikkevestlige lande eksploderer :
    Fra 2010-11 er arbejdsløsheden blandt ikkeventlige indvandrere, især muslimske, steget fra 46 til 54%. (Tekst-TV nov. 2011).
    Af arbejdsduelige somaliere var 2009 kun 38% i arbejde, irakere og libanesere 41%, skønt staten præmierede kommunerne med 30.000 kr. for at ansætte en indvandrer, en klar diskrimination af arbejdsløse danskere (Statistisk Årbog 2011)
    – Kriminallitetsomkostninger eksploderer :
    Over 70% af indsatte i ungdomsfængsler er af anden etnisk herkomst.
    Voldtægter steg i 2010 til 430, voldsforbrydelser til 18.000 ! (DST 2010).
    Mænd fra Somalia, Marokko og palæstinenserne er de mest voldelige. De begår bl.a. voldsforbrydelser 3-4 gange så hyppigt som gennemsnittet. (J.P. 07.12.2010). “Rekordmange blev fremstillet i Københavns Dommervagt i 2011. Næsten 70% var af udenlandsk herkomst” 1422 ud af 2099. (E.B. 10.02.2012, Rapp. Fra Kbh´s Politi).
    – Nationalbanken advarer (Kvartalsoversigt 2008) :
    “En stor del af indvandringen er sket fra mindre udviklede lande med lav erhvervsfrekvens og stort træk på de offentlige velfærdsydelser. Det har forværret de offentlige finanser.
    Hvis indvandring skal understøtte finansieringen af den offentlige sektor, skal det ske ved superindvandring. Det dækker over en person, som efter endt uddannelse går direkte på arbejdsmarkedet med en erhvervsfrekvens på 100, betaler skat som en dansker, undlader at tage familie med og forlader landet før pensionsalderen”.
    – PISA-undersøgelsen påviser massiv stigning i antal af analfabeter :
    I 2010 var 14% af børnene analfabeter, da de forlod folkeskolen. Men af 2.generationsindvandrere fra arabiske lande, er hele 64% af børnene analfabeter, når de forlader en dansk folkeskole, hvorfor de ikke kan gennemføre en uddannelse. Antallet af gode læsere blandt disse faldt fra 7 til 6%. Indsatsen bl. Indvandrerbørn betød, at danske børn (især de svage) blev svigtet.
    Trods dette udtalte undervisningsminister Morten Østergård (DRV) jan. 2012 :
    “Vi kan glæde os over, at gabet mellem unge af anden etnisk baggrund og danske er næsten udvisket”.
    – Antallet af muslimske indvandrere eksploderer :
    Hver ikke vestlig indvandrer, der siden 1980´erne fik opholdstilladelse i Danmark, er nu blevet til 4, mens hver vestlig indvandrer kun er blevet til 2.
    En undersøgelse fra Ishøj har påvist, at 145 tyrkiske mænd, der kom til Danmark i 1969-70, var blevet til 2.913 personer i 2000 som følge af familiesammenføringer og fødsler. (J.P. 24.06.2011).
    Indvandrere fra vestlige lande bidrager til det danske samfund med netto 34.000 kr. årligt til statskassen, mens indvandrere fra ikke vestlige lande årligt koster samfundet 31.000 i snit. (Rockwool-Fonden, citeret i J.P. 24.06.2011).
    – Stadig flere boligområder bliver ghettoer :
    I 2011 blev 4 nye boligområder udnævnt til ghettoer. Det skyldes bl.a., at andelen af kriminallitetsdømte personer i dem oversteg grænsen på 2,7%, svarende til 3 gange så mange kriminelle som i Danmark som helhed. (J.P. 05.10.2011).
    For at finansiere den dramatiske stigning i indvandrerudgifterne, må staten i 2012 låne over 100 milliarder, som skal tilbagebetales. Regeringen har strøget efterlønnen og hjælp til syge og gamle, nedlægger 300 skoler og pålægger industri og familier afgifter og skatter, der ødelægger konkurrencen, lukker virksomheder og gør landet fattigt.
    Som følge af indvandring af uintegrerbare folkegrupper, steg arbejdsløshedsunderstøttelsen i 2009 til 36 mia.. kontanthjælpen til 15 mia., boligstøtten til 12 mia., udgifterne til revalidering til 81 mia. (DST 2010) og er nu ude af kontrol.
    – Til sammenligning :
    Årlige omkostninger for hele det danske forsvar : 21.0 milliarder
    Årlige udgifter Kirkeministeriet : 0.6 milliarder
    Årlige udgifter Miljøministeriet : 1.9 milliarder
    Årlige omkostninger kultur, museer, teatre, biblioteker, osv. : 6.0 milliarder
    Årlige omkostninger til kollektiv trafik : 10.5 milliarder
    Årlige omkostninger til hele hospitalssektoren : 136.0 milliarder
    Samlede indtægter fra dansk fiskeri : 2.9 milliarder
    Indtægter fra landbrug, skovbrug og gartneri : 64.0 milliarder
    Indtægter fra gas, olie, salt og kalk : 46.0 milliarder (Statistisk Årbog 2011)
    Hvem betaler de over 100 milliarder for en løbsk indvandring ?
    Etisk og moralsk falliterklæring :
    – Pengene tages fra de gamle og syge :
    Pengene hentes delvis ved at stryge hjemmehjælp fra gamle og syge og skære 19 milliarder af pensionerne.
    Pengene tages fra de fattige U-lande :
    – “ De fattige lande skal betale for, at den nye regering vil give asylansøgere lejligheder og parcelhuse ved ankomsten til landet.
    Udflytningen betyder udgifter på 400 mio. på to år.
    Regeringen bruger alene i 2012 samlet 975 mio. ulandskroner på asylsystemet, penge- som de fattigste lande skulle have haft”. (J.P. 21.12.2011).
    Pengene tages fra Udkantsdanmark :
    – Man bruger 2 milliarder kr. fra bl.a. landsbyggefonden, penge- som burde have været et løft for Udkantsdanmark, hvor huse forfalder og skoler lukkes.
    Pengene tages fra børnefamilierne : – 300 skoler lukkes, børnehaver lukkes og fordyres. (DR-nyheder jan. 2012).
    SANDHEDEN SKJULES : Tekst-TV 04.01.2012 :
    Socialminister Karen Hækkerup og regeringen har aflyst den indvandrerundersøgelse, som den tidligere regering og Dansk Folkeparti søsatte for at belyse indvandringens omkostninger økonomisk og kulturelt. Hun udtaler :
    “ Nu er den tid heldigvis forbi”.

    • Pia Bjering

      Du er godt nok grundig, rigtig flot, fordi jeg er temmelig sikker på du skulle lede længe for at finde de tal. Medierne skjuler alt efterhånden og det kræver sin mand at finde alle de ting der er dårlige om indvandring og EU. Det lever de højt på ved en hel del folk, fordi de gider ikke sætte sig ind i tingene som de er, men kører kun ud fra fra aviserne skriver, og der ser de intet dårligt om tilstanden, intet dårligt om EU + så har vi stadigvæk alt for mange folk der tror at bare man elsker alle så bliver alt godt.

    • michael

      Allerede da 16 milliarder blev til “over 100 ” gad jeg ikke spilde mere tid på din alternative bogføring !

      • Carsten

        Viser bare at du lukker øjnene for sandheden. Desværre.

      • Flemming Hansen

        De 16 mia. var aldrig kun 16 mia. men ingen tør sætte de rigtige tal ind i ligningen.
        Det samme genfinder du i mediernes omgang med statistikker. Når vi taler indvandrere gælder det jo kun folk født i udlandet, resten er pr. definition danske, om de så taler dansk eller ej. Således forbliver antallet at indvandrere stabilt og efterhånden som de får dansk statsborgerskab drukner de i statistikken og figurerer som danske.

        • Torben Krogh

          Det kunne være fordi de ER danske! Et flertal i Danmark stemte forleden Basim ind som MGP vinder. Men han er vel også “udlænding”?

          • Ib

            Nu er der jo forskel på hvordan du opfører dig og lever dit liv, og der er INGEN der siger der ikke er gode indvandrere, der er bare ikke mange af dem og slet ikke fra de omtalte lande.

          • jenni

            Torben Krogh, ja da, han er udlænding. Ses med det blotte øje.
            Hans stunt med Dannebrog burde få dig og alle danskere til at gyse og komme op af sofaerne, inden det er alt-alt for sent.

    • Hans Nielsen

      TAK Michael Andersen

      Ja, det er sandelig ikke billigt at have importeret alle disse uintegrerbare muslimer!!

      Men det koster jo kassen at importere stemmekvæg fra de varme lande. Samtidig giver det god beskæftigelse i “GODHEDSINDUSTRIEN”

      Alle de milliarder der bliver smidt i ghettoerne er jo spildte penge. Danskerne gider ikke bo der mere på grund af forfølgelse.

      Prøv at Google:

      “Etniske Danskere og jøder bliver fordrevet fra deres boligområder af muslimer.”

      Det sidste nye i “kulturberigelsen” er, at psykisk syge brugere af et værested på Motalavej i Slagelse, er blevet FORDREVET af muslimske voldspsykopater. De er blevet røvet, truet og kaldt Danskersvin. De psykisk syge tør ikke at vende hjem til Deres værested af frygt for disse muslimske voldspsykopater.

      • Hans Nielsen

        Rettelse. Man skal Google:

        “Kristne og jøder flygter fra danske ghettoer”

        Citat fra Politiken sen 29/1-2009:

        ” I Vollsmose går kristne og jøder under jorden, fordi de trues med tæsk og får brændt deres biler af. I Gellerup har kirken ansat vagtværn for at få bugt med beboernes hærværk. Og i Københavnske områder med mange MUSLIMSKE beboere, anbefales jødiske gymnasieelever at søge andre steder hen.”

        • Jyden

          Netop!
          Alt imens vore korrupte politikere, der skal forestille at lede DK, i selvgodhedens navn, lader et stadig stigende antal af den slags voldsidioter strømme ind i landet,- og de bliver ikke sendt tilbage igen- selvom justitsministeren og andre pladderhumanister plæderer om det modsatte,- landsforræddere er det, de er,-og skulle for en rigsret og dømmes retfærdigt!
          Og vort uduelige politi, samt retssystem er jo ekstremt berøringsangste for at gøre deres forbandede pligt, når disse voldspsykopater hærger, man får at vide, de ikke har tid eller resourcer til at komme ud, -en fed løgn, -nej, de har givet op forlængst,- men hvis lille Hr. Jensen skulle komme til at begå en mindre forseelse,- SÅ kan det være de kan komme ud af røret per omgående!
          Folket sover, og kan hverken tænke eller skelne mellem godt og ondt længere- alt skal tillades-og alt er godt i vort lille land, ikke sandt?!
          Sandheden er, at vi ikke har et rigtigt demokrati-men bureaukrati, så det basker,- kontrol overalt,- folket er slaver, -og finder sig gladeligt i det,- Stavnsbåndet er genindført!
          Flere andre lande er ved at vågne op og kræve deres rettigheder, og går mod systemet- det er hårdt, og kræver ofre,- men nødvendigt og helt rigtigt,- retfærdigheden er vigtigst,- det kunne danskerne virkelig lære noget af- men det sker nok ikke,- slet ikke, når de ikke har gennemskuet de ledende politikere, og deres medløbere på den Sorte Borg!

          • Bent K.

            @ Jyden hvor har du ret idet du skriver i netop! man siger om russer at når den “russiske bjørn ” vågner er det ikke sjovt at være fjende lad os håbe ved næste valg at nogen i udlandet kan sige at når Holger Danske vågner op i danskern så er han/ hun ikke bange for at vise når nok er nok.

          • Jyden

            Bent K,- dejligt med en tilbagemelding.
            Du skriver : ….ved næste valg..osv..,- jeg håber,- og tror slet ikke vi når at komme dertil, inden der sker noget,- præcis hvad er jo ikke let at spå om,- men jeg fornemmer, at vi er i en tid, hvor alt kan ske!
            Og styret er i en værre forfatning end man ser og hører om,- for løgnagtige medier fortæller bestemt ikke folket om sådant,- de er jo i lommen på Eliten,- nej, “The Show” must go on,- folket skal forføres og ensrettes så de er til at styre, kun på den måde kan det fortsætte,- dog med den undtagelse, at flere og flere trods alt er ved at vågne op og kan gennemskue lortet, men der er rimelig langt igen, desværre,- så vi ser nok ingen opstand, som i Ukraine,- det ville ellers være kolossalt tiltrængt!

    • GSM

      Fantastisk og meget uhyggelig udredning, du der har begået Mikael Andersen,
      Den gemmer jeg til senere brug, som det eneste samlede og begribelige dokument der findes! 🙂
      Tak for din store indsats!!

    • DTM

      Spot on, Michael Andersen! 🙂 Råt for usødet, sådan skal den ged barberes…!

    • Anna

      Hvad var det egentlig du ville sige?

      Der er da ingen, der gider læse din oplistning.

      Prøv at fatte dig i korthed.

  12. Thomas

    De Radikale viser ingen tegn på at have forstået basal politik.

    De beholder nok deres egne vælgere, et lille mindretal som går ind for ubegrænset magt til EU og ubegrænset uddeling af dansk velstand, arbejdspladser og statsborgerskab.

    Hvad de overser er at S og SF nærmer sig historiens laveste tilslutning.
    Efter valget bliver de alle, også De Radikale, sat uden for indflydelse, forhåbentlig i mange år.

    De bør lære at beherske deres ekstreme forkærlighed til fri fattigdomsindvandring, åbne grænser for østeuropæiske løntrykkere og deres oprob om at Danmark skal føre samarbejdspolitik i de talrige EU forlangender. De Radikale viser ingen tegn på at have forstået basal politik.

  13. Hugo-Børge

    Det er selvsagt et problem, når de folkevalgte landsfædre og -mødre varetager deres respektive vælgeres interesser og kulturer i alt for høj grad – det kan kun gå galt – og de vælgere, der har valgt den nuværende regering er helt ukvalificerede til at vælge, hvorved de valgte naturligvis også er helt ukvalificerede til at være valgte. Herfra foreslåes det derfor, at der – ligesom i bankerne, hvor der sidder helt uafhængige bankrådgivere og varetager bankkundernes interesser og ikke bankernes – nedsættes nogle uafhængige grupper af vælgerrådgivere, der helt uafhængigt af noget som helst, rådgiver vælgerne – dog skal råd nr. 01 naturligvis til enhver tid være: “Stem aldrig på en offentligt ansat på skatteborgerfinanceret overførselsløn, disse offentligt ansatte er helt inhabile i forhold til udarbejdelse af finanslove og brugen / formøblingen af skatteborgernes penge”.

    • Kirsten

      Hugo-Børge
      EU mener også, at medlemslandenes egne politikere er inhabile, i hvert fald skal finansloven omkring EU-parlamentet for at blive godkendt, INDEN det kan blive behandlet i folketingssalen.
      Disse grødhoveder i parlamentet taler om at de (vi) er i en post-national æra, lige om lidt er der ikke noget selvstændigt Danmark, men kun en føderal institution.

  14. Johansen

    Ja for pokker da Hugo-Børge ovenfor – den problematik er særdeles velkendt her.

  15. Annalise Christensen

    At tro, at Inger Støjberg (Venstre) og Karen Hækkerup (Socialdemokratiet) skulle kunne nyde nogen større troværdighed hos den brede befolkning i udlændingepolitikken, er jo nærmest at sammenligne med troen på en vejrudsigt, som har lovet solrigt vejr men bringer trist gråvejr.
    Foran det rullende kamera fremstår de to ganske vist begge som nogle stærkt indignerede “hårde nok-er-nok damer”, men banker de så også i bordet derefter?? Kan nogen mon nævne konkrete eksempler herpå. Deres troværdighed strækker sig ikke langt længere end til det lejlighedsvise halve minut i blitzlysets blændende skær. Et skær, som vælgerne for længst har gennemskuet for dét det er – blændende, og kortvarigt.

    Helt anderledes er det med DF’erne. Deres udtalelser bliver fulgt til dørs og kan følges udført i forespørgselsdebatter, beslutningsforslag, lovforslag og afstemninger. Med ordentlighed og troværdighed i deres politik. Sådan som befolknigen med rette bør kunne forvente sig af folkevalgte politikere. OG som vedkender sig forpligtigelsen, de som valgte af folket har givet løfte om – at være folkets varetagere og værnere.
    Ingen andet parti formår at komme bare i nærheden af Dansk Folkeparti’s ærlighed, ordentlighed og troværdighed.

    Vælgerne husker i bredt antal langt bedre end de fleste politikere åbenbart gør det. Ligesom vælgerne igennem flere årtier – i større og støre grad – har lært at genkende og gennemskue disse politikeres “newspeak” som dét det er – en omgang forblommede, vildledende og bedrageriske ord!

    • Anders Madsen

      DF er jo ikke andet end stilstand og armod. Bare se på de sidste ti år. Danmark står stille mens lande som Sverige, Schweiz og Tyskland har vækst. Hvad er det du taler om som DFs ordførere kan ? De solgte efterlønnen for et par toldere i et år og sendte 34.000 ud af dagpengesystemet.

      Der er overhovedet ingen logik i dit indlæg.

      • Lars F

        Det er ikke DF, der har haft magten de sidste 10. Det er Venstre, Konservative Folkeparti, Socialdemokratiet, SF og det Radikale Venstre. Reelt er det du siger, at de centrale partier har ført spillet fallit og ført Danmark ud i armod og stilstand.

        Det er der en høj grad af sandhed, i det du siger, blod ikke i den måde du forsøger at fremstille det på. Der er i høj grad behov for nye kræfter ved roret i Danmark, da de etablerede partier har vist, at de ikke magter opgaven.

        At fordreje virkeligheden skaber ikke nye sandheder.

        • Anders Madsen

          Det var V og DF der sammen satte diskursen de sidste ti år og DF er igen igang med at varme op til en gentagelse, selvom regningen endnu ikke er betalt.

          • Lars F

            I den tidligere regering var de Venstre og det Konservative Folkeparti, som satte kursen. DF havde kun meget begrænse indflydelse og kun i enkeltsager. DF havde den samme magt over regeringen som EL har nu.

            Dem der har kørt landet i sænk, er Venstre, Konservative, Radikale Venstre, SF og Socialdemokratiet. Det er de partier, som skal drages til ansvar.

            Jeg forstår godt at de etablerede partier prøver, at give DF ansvaret for deres uduelighed og magtarrogance. Eller måtte de jo stå til ansvar for at have kørt landet i sænk økonomisk og at de har solgt vores selvstændighed.

      • Annalise Christensen

        @ Anders Madsen

        Er du nu også så kyndig, som du selv tror?

        Et par toldere i et år – nej, ikke i et år. Grænsekontrollen fik kun lov at have et forløb på 3 måneder, fra 1. juli til 30. september 2011. I løbet af denne korte tid på 3 måneder, blev der beslaglagt knapt 3700 kilo hash, khat og anden narko (i samme periode året før blev der beslaglagt 26 kilo!). Yderligere blev der konfiskeret ca. syv gange så mange kontanter, og politiet fik overdraget 88 alvorlige sager fra tolderne. Sager der drejede sig om menneskesmugling, ulovligt ophold, overtrædelse af indrejseforbud og efterlyste personer. (Tallene er fra Skatteministeriet og Justitsministeriet)

        Dernæst postulerer du, at DF skulle have sendt 34.000 ud af dagpengesystemet.
        Nej – det har DF ikke. Dét har den nuværende regering.
        Ja jeg ved godt, at det var under VOK, at dagpenge – og optjeningsperioden blev ændret. Jeg ved også (modsat dig, måske), at DF adskillige gange har tilsagt regeringen DF’s fulde støtte til en forlængelse af dagpengeperioden plus en forkortelse af optjeningsperioden – eftersom regeringens fejlagtige politik, med stor mangel på forståelse for markedsmekanismer og jobskabelse, kom tydelig til udfoldelse, og i stor udstrækning har afstedkommet hvad vi nu ser af frygtelige konsekvenser.
        DF har længe været fuldt parate til at gå imod deres egen og VK’s ændring af dagpengesystemet for at kunne sikre de mange nødstedte. Det er ikke længe siden, at DF’s Bent Bøgsted sidst henvendte sig – atter igen uden at møde nogen imødekommenhed fra regeringens side.
        Regeringen hverken skaffer nævneværdige arbejdspladser eller påtager sig reelt ansvar – men tilbyder uddannelseskurser til jobs de ikke magter at skabe. Ansvarsfralæggelse og bortforklaringer. De taler hele tiden om et opsving, som skulle ”ligge lige om hjørnet”. Men man kan nu engang ikke tale et opsving i gang, uden at der også er skabt realisme bag ordene. Deres politik nyder simpelthen ikke befolkningens tillid – og kan umuligt gøre det, med den utryghed og manglende tillid til fremtiden, som regeringens politik indebærer.

        Du vil sikkert gerne affærdige, at regeringen er ansvarlig for de 34.000 – men vil du også kunne affærdige analysen fra AKU:
        ” Hvor regeringen tidligere angav udfaldet af dagpengesystemet i 1. halvår 2013 til 7-12.000, indrømmer man nu, at det bliver 17-23.000 – blot i første halvår. Det betyder, at i løbet af hele 2013 risikerer mellem 24 og helt op 32.000 at miste dagpengene. Regeringen og beskæftigelsesministeren har konstant underspillet omfanget af denne dagpengemassakre for at undgå at skulle ændre på sin udbudsøkonomiske politik – og har da også kun iværksat symbolske og ineffektive tiltag. Akutpakke og akutjobs forhindrer ikke masseudfaldet af dagpengesystemet. SRSF s beskæftigelses – og arbejdsmarkedspolitik sender titusinder af lønarbejdere i en social massegrav og har spillet fallit, hvis dette får lov til at ske uantastet.”

        Du kan læse hele analysen på http://www.fagligtansvar.dk/images/uploads/Dagpengemassakretruer.pdf
        – og blive mere kyndig.

        • GSM

          @ Annalise. Du spilder dit gode krudt ved at gå i rette med rødgardisten Anders Madsen. Det er jo tydeligt, at han ikke aner en klap om, hvad han baldrer op om i sin egenskab af IP uden synlige tegn.

          • michael

            GSM@ Af IPere uden synlige tegn og overførselsindkomst er DFs vælgere da i stærkt overtal blandt “indfødte” Danskere ;D I mit nærområde vil jeg sige 3/4 . Og af de arbejdende DFere er der ingen problem med en billig Polak i deres EGET firma eller sjak hvis de selv kan tjene på det . Tager man en stikprøve ang. partiernes vælgertilslutning i en gågade får vi et nogenlunde billede af landsgennemsnittet , hvis du laver det samme nede bag den lokale hvor de står og drikker og i samlet kor MÅ finde endnu en bortforklaring for deres alkoholisme som startede da de var 16 så viser den 95 % DF 😉

        • Anders Madsen

          @ Annalise Christensen

          “- Den samlede vurdering er, at den øgede indsats i perioden juli-september 2011 ikke i sig selv har givet en nævneværdig forøgelse af beslaglagte varer m.v., skriver Skatteministeriet i et notat om den styrkede toldkontrol.

          Hvis man sammenligner årets beslaglæggelser med samme periode i 2010, så er der fundet mere cannabis/khat (3696 kilo mod 26 kilo), cirka samme mængde våben 293 mod 304 og færre mængder lægemidler (38.500 stykker mod 142.000 stykker). Den store stigning i beslaglagt euforiserende stoffer skyldes især beslaglæggelse af ét stort parti khat på 3156 kilo i september i år.”

          Afkortningen af dagpengeperioden skete ikke alene under VKO – det var DFs forslag da man hellere ville spare på de ledige end holde stigning i folkepensionen m.m. i ro.

      • michael

        Anders Madsen@ Præcis !

      • Flemming Hansen

        Problemer med korttidshukommelsen? Vi havde da opsving under den borgerlig regering. Som under Nyrup vandt socialdemokraterne ved at love at holde hånden over efterlønnen. S vandt og slagtede efterlønnen. DF går fri fordi det blev et valgtema DF tabte på ærlighed.

  16. The Watcher

    Sådan går det, når man vælger, at tro på falske profeter – Det kan vel ikke komme bag på nogen!

  17. Anders

    DF kan ikke bidrage med vækst. Og der er intet hold i deres økonomiske leflerier for deres kernevælgere.

    DF er ikke et borgerligt eller visionært vækstparti. De er så gammeldags socialistiske i deres økonomiske evner, at de kun kan overleve på at der findes radikale og ligesindede der betaler skat til deres overførselsindkomster!

    • GSM

      Vås, Anders, fordrukkent vås!

  18. Kc

    Vi skal nok igennem endnu et par generationer før DF anerkendes som fuldgyldigt ansvarligt parti.
    Hetzen fra de gamle partier og deres postulater om fremmedfjendskhed eller ligefrem had, er svære at vaske bort.
    Nogle hævder at DF ikke kan så meget andet end være imod uhæmmet indvandring og imod EU. Det er billige argumenter fra partier, som ryster svært i bukserne over DF fremgang og den mistillid
    de møder i befolkningen.
    De 3 gamle partier kan ikke med rette tage patent på ansvarlighed, hverken økonomisk eller menneskeligt. Disse partier er godt i gang med at underminere Danmark på begge fronter. Det de
    kalder fremskridt opleves af mange danskere som værende det modsatte.
    Politik er blevet et levebrød, hvor det gælder om at sikre sig selv på livstid. Politik går i højere og højere grad i arv. Døtre og sønner tager over efter forældre som var der tale om et familiefirma og
    vi er dermed på vej mod en degenereret flok siddende på Christiansborg.
    Jeg giver med glæde DF en chance for at vise, hvad de dur til for intet i dette land kan blive meget værre end det er lige nu.

  19. Bjarne Andersen

    I kan sidde og skændes om indvandring lige så tosset i vil, eliten (EU) har bestemt at Europa skal være multikulturelt og det er sket, selv om man stoppede indvandringen fra ikke vestlige lande nu vil der om få generationer være en overvægt af ikke vestlige befolkninger i de forskellige lande, Skandinavien vil blive de første med et flertal pga. den lave fødselsrate vi har bland etniske skandinavere. Det er en naturlov det der sker de kommende mange år, i 60’erne og 70’erne satte man en lavine igang og laviner kan som bekendt ikke stoppes. Man kan så “glæde” sig over at man ikke lever til den tid, for det bliver sikkert ikke sjovt med konstante “kultur sammenstød”.

    • GSM

      @ Bjarne. Det falder mig en del for brystet, at du kalder idioterne i regering og EU for “elite”!! 🙂
      Det er vel nærmere “bærmen” du mener.
      Jeg er helt enig og deler glæden over ikke at være i live, når vi skal have syriske tilstande her i landet.

      • Hans Nielsen

        @GSM

        “syriske tilstande”

        Jo, men “syriske tilstande” har vi jo allerede.

        På Motalavej i Slagelse er psykisk syge brugere FORDREVET fra deres værested af muslimske voldspsykopater. De er blevet røvet, truet og kaldt Danskersvin. De psykisk syge brugere tør ikke at vende tilbage til deres værested af frygt for disse muslimske voldspsykopater.

        I ghettoerne bliver kristne og jøder FORDREVET af muslimer.

        • Jyden

          Hvis ikke det var fordi, det både er uretfærdigt og synd for de DANSKERE, der aldrig har stemt på de partier(politikere), der på så fanatisk vis har leflet for EU og indvandrerne,- at vi har de tilstande, vi har nu i dette land,-så ville jeg da uden at blinke, komme med den udtalelse, at det faktisk er GODT, at dette er sket,- da det så måske kan være en vigtig lærestreg til de naive, der stemte dem ind,- og fortsætter med at stemme på disse- fordi de ikke kan gennemskue,-eller vil erkende, hvad disse politikere består af, nemlig magtsyge løgnere, der ikke vil deres egne DANSKE borgere noget godt!

  20. IB

    Borgerkrig

  21. Inge Petersen

    Altså, 44% af den danske befolkning, der giver DF ret i, at udlændingepolitikken er blevet for slap, er ikke en lille del af befolkningen. Tværtimod. Og tallet er stigende. At nedgøre det faktum, er at putte sig selv blår i øjnene. Så kommer selvgodheden til at spærre for udsynet – hvilket det er godt på vej til!
    DF’s vælgere i dag er IKKE bodegapublikum fra udkantsdanmark. Tværtimod. At postulere det, er optræde som hovne bedrevidende i stil med f.eks. hr. Anders Madsen og medløbere her på siden!
    For ikke så mange år siden stod en dansk statsminister med uld-i-mund og prædikede, at “stuerene bliver I aldrig!” om DF. Samme eks-statsminister må i dag ærgre sig gul og grøn over, at hans gamle parti ikke forstod vælgerhavet i tide, og nu er på vej ned af den politiske sliske i fuld fart.
    At de radikale her i landet hellere så Danmark omdannet til en tro kopi af Sverige er ingen hemmelighed. Å så korrekte svenske politikere og dagblade sjofler Danmark, fordi vi ikke vil tage f.eks. 60.000 flygtninge/asylansøgere hvert år mod de 3-4.000 vi tager nu. Svenskerne er godt på vej til at sælge deres eget land og så helst at andre af de nordiske lande gjorde det samme – bare for godhedens skyld!
    Så hvis alle I der nedgør DF synes vi skal gøre det samme, skal I da bare stemme Radikalt og Rødt!!! Lad os i samme åndedrag lige mindes, at De Radikale under 2. verdenskrig balancerede på kanten af landsforrædderi under dække af hoven nedladenhed og samarbejdspolitikken. Ligesom de gør i dag, nu under dække af det store Europæiske multikulturelle sammenrend, der er ensbetydende med den helt store lyksalige forståelse!! De glemmer bare at huske på, at der – desværre – er en grim, voksende modstand i flere og flere af de europæiske lande til at få proppet uanede mængder af ikke-vestlige befolkninger ind i den lokale population, og hvis man ikke vil lytte til protesterne fra den oprindelige befolkning kan det i sidste ende føre til noget meget grimt i stil med de uhyggelige partier, der er opstået i mange af de gamle øst-europæiske lande, f.eks. Ungarn.

    • Bent K.

      Godt Inge så blev tingen sat på plads måske skal det også frem at regeringen ( hvor Radikale var med) lige før besættelsen sendte tyske flygtende jøder tilbage til gestapo i Tyskland ( men det passer jo også fint med muslimers syn på jøder i dag) sender da under besættelsen da samarbejdsregeringen var ved og den troet på Tysk sejr tækkes den med de Radikale at kalde danske frihedskæmper for en flok kriminelle mon ikke det er historien som er ved at gentage sig nok en gang.

  22. Dansk Folkeparti vinder hver gang | Bjerggaards synspunkter

    […] at vokse sig til Danmarks største parti – og dermed udfordrer balancen i dansk politik”, skriver Søs Marie Serup (tidligere rådgiver for statsminister Lars Løkke Rasmussen) under overskriften: […]

  23. PM

    Hvor oplyst om fakta er folk egentlig før de udtaler sig. Hvad er de faktiske tal osv.osv. ofte er det jo spin, myter, ammestuehistorier og overskrifter fra et medie der sætter dagens dagsorden, hvis man vil have lidt gang i den. Udlændingepolitikken er IKKE ændret siden 2010, flere hjemsendes end før faktisk rigtig mange. Og de ændringer der er sket er kun de, der blev fremlagt før valget.
    At DF går frem , er da fordi folk puttes blår i øjnene, og KTD virker jo som en søndagskolelærer, der prædiker det samme, lover en masse, som vil være umuligt at holde med Løkke ved roret. Altså helt ærlig hvor naiv kan man dog være.

    • michael

      PM@ Nemlig ! De æder alt råt så længe det passer i deres ideologi , er svaret tilfredsstillende undersøger man bestemt ikke andre udsagn !

  24. Ole Chemnitz Larsen

    SystemDanmark
    Er ikke i tvivl om, at mange vælgere/mennesker opfatter DF som deres eneste værn mod SystemDanmark, der også varetager EU-sokkens interesser.

    • Bent K.

      Ole Chemnitz Larsen er DF ikke også det ???????????????????????.

      • Ole Chemnitz Larsen

        Bent K.

        Taler ikke om fakta, men om hvordan vælgere måske opfatter situationen.

        • Bent k.

          Ole Chemnitz Larsen måske vælgerne har opfattet fakta ikke alle har sat kikkerten for det blinde øje.

  25. Venstreløven

    DF er ikke en værdig samarbejdspartner. De er ikke borgerlige, og vil være et dårligt parlamentarisk grundlag.

    Vi er mange trofaste social liberale venstrevælgere, som ønsker at Venstre siger fra til DF. Og sigter efter, at gå til valg på et bredt samarbejde. Og meget gerne i regering med de radikale.

    • Bent k.

      Venstreløven vil i så heller være et parlamentarisk grundlag for den nuværende regering så den kan fortsætte efter næste valg ??. men tak for det du skriver nu kan alle som ønsker en rigtig ny regering vide at der er kun et sted at stemme og det er at sætte X DF.

      • Jyden

        SÅDAN Bent K.- lige mine ord!

      • Venstreløven

        VIRK

        Det er et reelt flertal, som kan isolere DF. Det er fantastisk, og det vil ske. Margrethe vil blive en vidunderlig statsminister hvis Løkke skal spille det kort.

  26. Erik Larsen

    Jamen, ufatteligt, at DF ikke har over 50% stemmer i dag.
    Lad løftebryderregeringen være, men at EL får alle de unges stemmer (og sikkert nogle indvandreres) er typisk – de første ved ikke hvad det drejer sig om og de sidste vil jo bare “nasse”. Løkke er ikke overhovedet kompetent – desværre – til at lede Danmark. Barfoed er “Vestager/radigal- skabsperson”.
    Så Danmark har kun EEEN eneste redning og det er DF.
    Man tror hele tiden at “danskerne MÅ vågne”, men der importeres og indoktrineres jo uafbrudt, ligesom journalister, DR – DR i særdeleshed manipulerer med alt. Og de 18-45 er åbenbart lette at snyde!

    • Kim

      Så mange lavtuddannede/naive og fremmedfjendske findes der trods alt ikke. 50 procent er et stort ønske. Næsten på niveau med DFs økonomiske svage politik.

  27. Socialrådgiver

    Kære alle sammen.

    Mange fatter ikke hvad der sker af plat og svindel fra den overbefolkning vi har fået til landet. Politiske partier, kommunalbestyrelser, borgmester ville gerne gør noget.

    Det gælder hele Vest egnen, i de store byer på Fyn og Jylland.

    Men de kan og tør ikke længere gå imod det radikale parnas og trusler fra den pøbel vi nu skal leve med.

    Parallelsamfund og åben kriminalitet, bander, overfald er blevet dagens orden.

    Min gamle avis nægter at skrive eller have en mening som de tør ytre offentligt.

    De radikale har vundet? Undskyld mit sprog, men jeg siger fy for helvede…. Hvor er det svagt.

  28. Jyden

    Du har helt ret,- og oveni skal DK nu til at forpestes af moskeer – nu gerne med minareter!
    Haderslev har så fået grønt lys,- af politikerne og folkene i byrådet,- alle gik med på galejen og sælger således ud af DK`s værdier!
    Forrædderisk og gement,- mod borgerne.
    Og yderligere: Kan man stole på, at skatteborgerne i byen ikke skal punge ud til det projekt, på en eller anden måde???!
    Nu vil vi så se moskeer skyde op rundt omkring. For de unge muslimer skal jo indoktrineres og rustes godt, inden de drager i “hellig” krig,- det er jo vigtigt!

    • Københavneren

      Det er heller ikke rart, at vi Københavnere skal leve med alle de importerede jyder herovre. Vi ville have det meget bedre uden alle jeres bedrevidenhed og mindreværdskomplekser indenfor fodfolket i politi, sygehusvæsen, butikker og lign serviceerhverv.

      Hvorfor bliver I ikke bare hjemme på heden?

      • Bent k.

        Den radikale Københavner gør nu alt for at komme væk fra emnet sandheden er altid ilde hørt uha uha ( at i københavner overhoved vil holde sommerferie ved vesterhavet er da ikke til at forstå når i synes at jyder er sådanne )

        • Københavneren

          Kunne aldrig finde på, at holde ferie ved vesterhavet.

          Der lugter af lort og fisk = Jyder

  29. Gønge, Svend

    @Jyder………

    Ro på venner. Det er ikke os alle bosiddende i København der er cafelatte drikkende radikale tøsebørn der aldrig har laver dagens gerning. Vi har ganske rigtigt et flow af radikale medløbere
    som ikke ved så megt. De plejer at holde politiken og skriver læserbreve hvor de roser det radikale parnas. – det er en gruppe menesker der ikke kan forstå faktuel viden. de lever højt på andres fysiske arbejde. de lever af su og nepotisme.

    Men tænk hvis vi som dansker turde sige. EU nej fandeme nej. Luk det cirkus. få grænsekontrol som tidligere hvor vi skullevente i op til fem minutter for at komme tur retur til et Europa med sine spændende forskellige kulturer og særheder.

    tænk på alt det kriminelle snavs vi kunne undgå. Vi kunne måske ligefrem få penge til en bedre social infrastruktur, pleje, dagpenge……….

    • Bent K.

      Godt skrevet Gønge Svend bare alle Københavner var lige så kloge og klar synet som dig
      hilsen fra en ” JYSK BONDE RØV”

    • Københavneren

      Tænk hvor meget lort vi kunne blive fri for hvis Jyderne blev derhjemme!

      Jydsk indvandring er faktisk et problem herovre hvor vi bestemmer. Vi er mange, som synes Jydsk indvandring er et problem på niveau på det i sikkert synes om noget I egentlig ikke oplever ude på jeres jyske hede, der er fyldt op med jeres egen DNA: LORT

      • Jyden

        Der er ikke nogen steder i DK, der er renere,- både m.h.til luft og selve naturen- og kan nyde stilheden og skønheden,-end på de jyske heder, kan jeg lige oplyse den dumme københavner, der intet har lært om livet,- kun dumheder,- som man mest lærer i storbyer.!
        Der bliver man nemlig både renset og fornyet og helet fysisk, mentalt samt åndeligt,- efter en frisk lang trave/motionstur der,- det lyder helt klart som noget du kunne trænge alvorligt til,- men efter min bedømmelse og fornemmelse, vil du nok ikke evne at kunne tage imod en sådan velsignelse,- om du nogensinde skulle driste dig derud!
        Så det må jo være bedre at fylde krop og ikke mindst sjæl, med alskens forurening,- røg, støj og møg,- og omgang med formørkede personer,- som man kan small-talke med om ingenting, og derved udvikle sig i den forkerte retning,- IKKE???!
        Og hvis der skal rigtig spænding til,- kan man jo blot gå en tur på de gader, hvor de mørklødede sjasker rundt i flokke som feje hyæner, og få en kniv stukket i nakken, eller blive plyndret for værdier,- jo, det er da livet!!
        Ja, hver sin smag!

        • Jyden

          Og denne kommentar var ikke møntet på Gønge, Svend,- som lyder til at være en person, der kan tænke, og er klog på livet,- dejligt!
          Men er til “Københavneren”,- som har meget at lære!

          • Hans P.

            Lige en enkelt supplement til den såkaldte prædikant-Københavner: Der er en krydsning mellem københavnerlort, københavnerforurening, importeret Allah + århundreders skræpperi= En omvandrende Total FORBANDELSE!

  30. ghb

    Hvis man skal sige noget positiv om DF og det er helt sikkert deres modstand mod EU, til forskel fra Venstre der ingen kritisk sans har; et Venstre der har samme IQ som deres skostørrelse 😉

    Vi husker alle sammen Ingers Støjbergs pipfuglekurser der kun rakte til at være i Venstre 🙂

  31. tuts

    Skaarups forslag lyder fornuftigt. Alt andet lige må man finde flere kriminelle, terrorister, tyveknægte og illegale indvandrere med mere paskontrol. Der er millioner af arbejdsløse i EU man kan sætte igang med at tjekke pas.

    Lad os genindføre grænsekontrollen. Arbejde til arbejdsløse.

    Tryghed er der altid stemmer i. Det kan de fleste vælgere lide.

    Lykketofts kritik af dagpengene er på sin plads. Thorning siger “vi har gjort noget”. Ja det er sandt. Det virkede bare ikke! Virksomhederne fortsætter med at droppe langtidsledige danskere, gravide, lærlinge og ekspandere i udlandet.

    Hvorfor udvandrer Thorning og Vestager ikke af Danmark? De går mere op i EU og globalisering end at få hverdagen til at fungere for deres egne landsmænd i Danmark.

  32. Københavneren

    Kære alle Jyske Bonderøve.

    Bare vi kunne sælge jer, men hvis I blot ville blive hjemme på heden ville det være meget nemmere for os alle sammen.

    Jeg er så træt af Jyder, der ikke kan blive derhjemme. Det er et stort problem, at I invaderer hovedstaden. Bliv dog væk! I hører ikke til herovre.

  33. Åge

    Kære medborgere politik er roden til alt ondt ,jeg er ikke selv medlem af noget parti, men så sande at DF har en Formand og et hold der aldrig sviner de andre partier til og formandens troværdighed er meget høj.
    Vi sal have et Folketing på 99 personer og en spærregrænse på 4% så vi kommer af med alle de
    der ikke har lavet andet en siddet på skolebænken.
    Det parti der vinder næste valg vil sikker være DF.

  34. gønge, svend

    @Københavneren

    Kan du ikke bare lukke røven. – tak for det.

    • Københavneren

      Og det samme til dig din jyske bonderøv.

      • Bent K.

        Når jeg læser alle de svar ” Københavneren” kommer med kan man ikke lade være med at takke sin gud og skaber for at man fik lov til at være JYDE for hvor bliver man vel nok bekræftet i at københavner må være dummer end jyder.

  35. sofie

    Københavneren ! Men vores Hosesokker vil du gerne købe ,og væg-til-væg tæpper fra uldjyde-byen i midten?(og B & O fra Nordjylland-og bruge vores vej når der skal købes billigt ind i Tyskerland-og-og-og……!)

    • Københavneren

      Det kan ikke være længe før B&O er solgt til Kina.

      Kan vi ikke sælge Jylland med?

      Hosesokker: Hvad fanden er det for noget jysk lort? Og en rigtig Københavner gider altså ikke køre igennem Jylland for, at komme ned og købe billigt ind i Tyskland. Der er da kun jer selv der gider det – i tjener jo heller ikke nok penge, som kerne DF vælgere.

  36. Københavneren

    Jydsk indvandring til hovedstaden er et stort problem

    Bliv hjemme. Vi er mange, som har samme eller være syn på jer – som I har på nydanskere.

    Bliv nu hjemme i jeres lorte Jylland. I er og bliver lort.

    • Bent k.

      @ Københavneren gå nu i seng og få den brandert sovet ud ( håber ikke for din egen skyld du har skrevet alt dette vrøvl i ædru tilstand)

      • Københavneren

        Gå dog selv i seng.

        Din jyske bonderøv.

        Jyder er grimme og ulækre…

        • Bent K.

          Måske er jyder ikke så pæne synes i københavner til gengæld er vi ( og det er endda nemt at være ) langt kloger end jer københavner det kan vi jyder jo nemt se når vi læser hvad nogle af jer skriver så har i jo kun et ordforråd som en tolvårige gadedreng.

          • Jyden

            Enten er Københavneren et arrogant, selvcentreret, højrøvet radigalt 0,- eller en af de muslimske indoktrinerede galninge, der med sin store familie, mæsker sig i samfundets “goder”/ussel mammon,- mens han pønser på hellig krig mod hele Vesten,- med det had ,han har mod denne og dens kultur,- jeg tror på det sidste!

        • sofie

          Det er indvandrere osse!

      • Københavneren

        Det sjove er, at I kalder et rigtigt the birkes for en Kjøeeeveeeanahaaaaevner (sorry for my bad jydsk bonderøvslanguage).

        Jeg kalder den pose jeg samler op efter FIDO for en Jydsk Bonderøv – altså incl. jyden/lorten.

        Bare vi kunne løse jydsk invandring, som med FIDO’s lorteposer. Direkte i nærmeste skralder.

        • Annalise Christensen

          Når du nu har så meget imod jyder, så har du naturligvis allerede taget kontakt til statsministeren og anmodet om at få stoppet enhver tilgang af skattemidler fra jyderne, samt jyske midler tilgående det københavnske kulturliv – ikke sandt?
          Og grøntsager, brødkorn, kød, mælk og æg fra det jydske – fy dog!
          Velbekomme dig i fremtiden.

          Begynd nu endelig ikke at forske i din slægt. Du ville nemt komme til at se, at du rummer en eller flere jyder i dit blod.
          Hvor tror du i grunden, at en væsentlig del af tilvæksten i den københavnske befolkning er kommet fra?
          Husk dét, næste gang du kommer forbi skralderen.

    • Claus Andersen

      Hvis jyderne rejste, og overlod Københavnerne og de muslimske funktionelle analfabeter og voldspsykopater til sig selv, døde I af sult!!

      Københavnerne er ansat i godhedsindustrien for at opvarte de importerede muslimske “KULTURBERIGERE”, hvor skulle væksten så komme fra uden jyderne??

      • Københavneren

        Så rejs som hjem, og bliv i lorte Jylland.

        Håber vi også er fri for dig herovre.

      • Københavneren

        Og hvis alle Jyderne rejste fra København ville vi blive verdens lykkeligste folkefærd, men excl. Jyderne.

        Jyderne er Danmarks røvhul. Bare vi kunne slippe af med jer.

        Ville bytte jer væk i mere end 1 til 1 i bytteforhold for en nydansker. En veluddannet nydansker kunne være faktor 2-3 jyder. og 1-2 for resten. Så er der vækst i Danmark, og tilbagegang til dem vi bytter Jyderne til.

        • Hans P.

          Kom da så i gang med at bytte Jyderne væk, i stedet for dit ævleri,-lad os se dine evner, forstår du at gøre en god handel, som Jyder altid gør, ellers må vi jo kvalificere dig til at være uhelbredeligt sindssyg!!!

  37. Christensen

    Desto mere den suicidial-demokratiske tank med de radikale ved pinden tromler huhej hen over
    førstnævntes vælgergrupper, desto flere af disse vil flygte til andre partier.
    For en stor dels vedkommende vil det ske til DF.

  38. UD AF EU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Klart at DFvinder hver gang. Vi skal ud af EU -og det kan kun gå for angsomt. Intelligente personer indså allerede for 20 år siden at den kalkun aldrig kommer til at lette (John LeCarres egne ord). Så kære tryghedssøgende danskere: giv nu slip på den dødssejler inden vi alle går under eller de intelligente flytter ud af landet.

    • Anders

      Meld dog bare Jylland ud!

  39. jyder kan

    Hvor skal man lede efter en jyde i København? søg altid i direktionsrummet!

    • Bent K.

      @ jyder kan så rigtig så rigtig jyder er nemlig ikke bange for at tage ansvar og de kommer på arbejde hver dag også om de har 40 i feber.

  40. kvalme

    de gamle partier er færdige på Danmarks politiske arena. De kan takke sig selv, al ævl og kævl og dårlige beslutninger-al øllebrødssnak istedet for at tage sig opgaverne an på rigtigt, al korruption- skatteål, rejser på 1. klasse, penge ned i lommen fra selvopfundne miljøorganisationer -føj Rækken kan gøres lang: korrupt Københavns universitet, forskare med miljoner i prispenge efter en nat med undervisningsministeren -man får kvalme!!

  41. Gynge, Svend

    gønge, svend
    marts 11, 2014
    @Københavneren

    Kan du ikke bare lukke røven. – tak for det.

    Helt ærligt venner. Der er en klovn der kalder sig Københavneren, der kommer med så meget lort, at det tangere folkeskolens hjælpeklasse.

    – Uanset hvor du kommer fra i Danmark – ignorer det lille tossehoved. han er givet halal spind eller radikal.

    over and out….

    • Københavneren

      Du er mindst 0,1 nydansker værd.

      I en ren byttehandel incl. Jydsk økologisk moms.

      Svend Gønge! Sikke et originalt alias. Du er da bare endnu en jydsk bonderøv, der er DFer. Føj for den lede. Håber du bliver derhjemme på heden, som jo blev brændt af mange steder i jeres land i dag. Overlevede du uden mén?

  42. Bent K.

    Mon ikke snart det er på tide at BT lukker denne blog takket være kloven Københavneren måske avisen skulle overveje kun at bringe kommentare fra debatøre som står frem med navn og avisen kender til med fuld navn og adresse så vi andre kan få debatterne til at forgå på et saglig plan i en ordligt tone .

  43. sofie

    Bent K.Det er bare en barnerøv -der lider af mindreværdskomplekser-ligeså snart der skal betales ved kasse 1 er han nok knap så sej-og gemmer sig garanteret bag sin mors skørter.

    • Bent k.

      Sofie det har du 100% ret i men hold dog kæft hvor sådanne en klaphat er træls at have inde på en blogs skal alle vi andre som debatter på BTs Blogs ikke i fremtiden være enig om ikke at gå i debat med ham lige meget hvor meget han prøver at provokere os lad os tie ham ihjel det er hvad de typer frygter mest når når andre anser dem for at være så dumme at ingen gider at svare dem.

      • Københavneren

        Ja bliv nu en tavs jyde. Og bliv endelig hjemme i dit lorte Jylland.

        Det fede ved jyder er, at I er så nærtagende og dumme. I er og bliver DF kernevælgere.

        Men husk nu, at stoppe den Jydske bonderøvsvandring til København. Og kan vi sælge jer, så ville det som sagt være bedst for alle parter.

        Jyder er og bliver et større problem end indvandring.

        • Bent K.

          Kan i andre på bloggen se her ramte jeg Københavneren på hans ømsets punkt ved at opfordre alle til ikke at lade sig provokere til at svare ham lad ham svine og beskylde os jyder for det værste han kan komme på og lad os så bare grine af den sølle dumme stakkels som nok ingen kontakt har med andre end dem på bodegaen.

          • Københavneren

            Herovre hedder den en Cafe. En bodega er for Jydske bonderøve, som fx hedder Bent.

          • sofie

            Bent K.Ja vi almindelige borgere går på Bodega-og de Radikale(du ved, de der landsforrædere under Krigen-går på Cafe)Fint skal det være ,men er det ikke.I hvert fald hellere være Bodega-jyde end Cafe-landsforræder.

  44. Jyden

    Vi er nu et stort flertal af jyder, der bestemt ikke har lyst til at slå os ned i “Det sminkede lig”,- også kaldet KBH!
    Næste gang, der kommer en kæmpe oversvømmelse-og vejret, vinden-eller andet går helt amok,- er det lige præcis KBH, der er mest udsat,- kloaksystemet og mange andre foranstaltninger er gamle, slidte og faldefærdige- københavnerne har prøvet oversvømmelse – og med det helt anderledes vejrsystem, og hvor alt kan ske,- så vi siger Gud ske lov og tak for, at vi i en tid som denne, bor i en dejlig jysk landsby,- og hvor folk er vant til at kunne tænke, og selv tage affære, når der skal arbejdes, og ting skal ordnes og repareres, og hvor det virker!!!
    Og så går vi os en tur i den dejlige jyske natur,- og kommer sunde og friske hjem igen!
    Københavneren kan jo tage på cafe,-eller Christiania og ryge sig endnu mere skæv, virkelighedsfjern og utilregnelig…

  45. Bent K.

    Måske derfor at DF vokser i vælger tilslutning fordi vi er mange som ikke ønsker muslimernes og rødblogs ” multigætniske Danmark (islammark)” http://denkorteavis.dk/2014/islamisering/

    • Københavneren

      DF er røde, som betonsocialdemokrater.

      DF er ikke blå eller borgerlige, men den mindre bemidledes talerør imod alt og alle der ikke er jydsk bonderøvskultur.

      Er det ikke sjovt, at omkring 6pct kan bestemme så meget over DummeFjolser med snart 25pct. Det er som eventyret med store Claus og lille Claus. DF er store Jydske Claus, og det er ham der dør.

  46. Københavneren

    Kære jyder: Af lort er I kommet, og af lort skal i blive.

    Tak fordi i bliver derhjemme i lortejylland, som I er så glade for. Kan I få hentet alle jeres artsfæller hjem herovrefra?

    Den Jydske indvandring i København er et kæmpeproblem. De taler jo ikke sproget, og vil ikke lære det! De skal hjemsendes skal de, og det skal være på udkantsdanmarks (Jyllands) regning.

  47. Jyden

    Til “Københavneren”: Der er forskel på lort, skal du lige huske;- det “lort” der kommer fra en ko eller gris på landet,- er naturlig, og skader ikke, tværtimod giver det næring til nogle af de produkter, du putter i munden!
    Derimod er det LORT, som du går og vader rundt i ovre i den faldefærdige Stad, ren gift!!!
    Men det er du jo tydeligt for dum til at fatte.

    • Københavneren

      Det lort jeg vælter rundt i herovre er Jyder. Få dem dog kaldt hjem.

      Sejt, at du har så meget forstand på dine rødder. Det er tydeligt, at lort er i dit dna.

    • Bent K.

      @ Jyden Entlig kan man godt få helt ondt af ham Københavneren ikke ? han er nok vokset op i en baggård på vesterbro eller østerbro og lære under hele sin opvækst at bare man er flabet og hård derfor var hans skolegang ikke noget at skrive om så idag når man som jeg sætter et stort ling ind som forleden er det alt for omfattende at læse for ham derfor er han nødt til at gentage sig selv med de samme få ord som han trods alt fik lært i baggården hjemme i enten vester eller østerbro.

      • Jyden

        Bent K.: Hi-hi…Ja – sådan skal man nok se på det.
        Denne personages IQ ligger tydeligvis nede ved bundlinjen!
        Men han ka`nok æ gjør for` et, som vi siger på JYSK?!
        For måske personagen blev klemt ved fødslen, eller moderen tabte den på gulvet..?
        Eller indavl?
        Ja, sådan kan der være så meget……….

  48. sofie

    Københavneren ,hvis dine “sjovheder” går på at vise et eller andet om hvor stor din medmenneskelighed er og bla.såsom forståelse af andre kulturer-så tror jeg du opnår det modsatte.Alt med rimelighed ved du nok.Så det vil sige du kan risikerer den modsatte virkning af din heroiske “kamp”.Vil du tage ansvar for det?Eller stikke halen mellem benene som københavnere jo altid gør når l.kumet brænder?(i gamle dage drog de til søs -på langfart til Sydhavs -øerne-når l.kumet brændte-hva gør de i dag,hvor kan man gemme sig og hvad er prisen for “husly”-en kamel eller to-muuuuh )

    • Københavneren

      Jeg har ingen medmenneskellighed overfor Jyder. I skal hjemsendes, og fise hjem fra København.

      Jyder har kun det vi herovre kalder bonderøvskultur.

      Jeg hader bare Jyder på samme niveau, som DFs evner er indenfor moderne og international økonomi. Jeg gentager det igen: Jyder er et stort problem herovre. De kan ikke tale sproget, og de evner ikke at lære det – selvom de måske ville det. Jydsk tale er, som at høre en handicappe københavnert, der også stammer. Og han skal have masser af hjælp. Vi skal ikke ud af EU, men Jylland skal!

      Hvad får man ud af, at sende en Jyde på overlevelseskursus? Svar: En dræbersnegl.

  49. Københavneren

    Både Østerbro og Vesterbro har deres charme, men der er jeg ikke vokset op i en baggård. Men det ville da også have været helt OK.

    Jeg er lykkelig for, at jeg ikke er Jyde. Hedder Bent og er lavet i omegnen af Lem og Tarm. Og er vokset op og blevet DFer.

    Kan vi ikke give Jylland tilbage til neandertalerne? Det skal slet ikke koste noget.

    • sofie

      Så vidt vides er det Københavnerne der har skabt alle problemerne.Se alt det lusk,fusk og tusk Folketinget laver-og se på masseimporten af udenlandske kriminelle og prostituerede som slæber en masse sygdomme med sig.Og hvem betaler?Jo,det gør Jyderne ved afpresning af div “afgifter”osv.osv.osv.
      Køwnhavn lugter -men Sydhavnen havde dog et meget smukt og meget stort Juletræ-men der bor der vist heller ikke Cafe-københavnere-så dem derude er “gode nok”
      God Påske.

      • Bent K.

        Godt Sofie så fik ” Københavneren den at tykke på” ellers har jeg kun at sige det er at Jyder er for kloge til de vil bruge tiden på at svare dumme Københavner som ham som skriver her på bloggen under navn ” Københavneren ” nok for fej til at vise sit rigtige navn men der er måske også sådan at mange københavner er????.

        • Københavneren

          Bent er da heller ikke et rigtigt navn – medmindre man er en jydsk bonderøv.

          Håber, at du og alle dine neandertalervenner (jyder) bliver hjemme i elskede lorte Jylland.

          Og som skrevet mange gange: Få hjemkaldt jeres artsfæller fra København. Så må vi gøre en indsats for, at udvide spændet mellem udkantsdanmark/Jylland og København. Alene det at blive fri for jyderne herovre vil give øget livskvalitet og vækst.

  50. Københavneren

    Så blev vi en DF racist færre i dag.

    Det er en god dag. En god jyde er en død jyde.

    God put i hul fest til alle Jydske bonderøve.

Kommentarer er lukket.